دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...
دیوار مجازی

سلام
خوش اومدی!
پیشنهاد می کنم که بری درباره من و سرآغازو بخونی.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...





یه پیشنهاد

پنجشنبه, ۲۰ مارس ۲۰۱۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ

سلام!

بیاین أ بعد عید یه کاری کنیم...

 درواقع یـہ قانوטּ بذاریم : 

که در ازای هر یه ربع دیر اومدن هر استاد

اون استاد 25 صدم به نمره پایانی 

همه دانشجوای حاضر اضافه کنه!

(به تک تکشون)


بیاین سعی کنیم اجراش کنیم!

لطفا هرکی با مسئولین دانشگاه ارتباط داره این طرحو بهشون بگه!



پ.ن:

اگه استادی گفت که در مقابل نیومدن دانشجوا هم باید طرحی شبیه این اجرا شه؛ قبول نمی کنیم

چرا؟

چون با نیومدن استاد حق تمام اون دانشجو ها از اون ساعت کلاس ضایع میشه

اما با نیومدن هر دانشجو تنها حق خودش ضایع میشه

وگرنه کلاس که سرجاشه و برگزار میشه

بعدشم ما اگه سه جلسه کلاس نریم حذف میشیم!البته هر استادی که این قانون رو رعایت نمی کنن خواسته خودشونه)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴/۰۳/۲۰

نظرات  (۳)

۲۳ مارس ۱۴ ، ۲۱:۲۵ امیر زارعی
از دیر تشکیل شدن کلاس ها در شروع ترم ،تا ادامه این رفتار و دیر سر کلاس اومدن در طول ترم توسط اساتید و البته دانشجویان از واقعیت های تلخیه که تو دانشگاه ایلام وجود داره، من هفت ترم شاهد این شرایط بودم.
این که این واقعیت یکی از دغدغه های شماست، باعث خوشحالیه!
اما پیشنهاد شما برای رفع این مشکل نه منطقی و نه درسته و یه جور حالت اعتراضی داره و مشکل رو نه تنها حل نمیکنه بلکه تبعات بدتری داره...
به نظر من راه حل درست اینه که هرکسی چه استاد و چه دانشجو رفتار خودش رو اصلاح کنه و انتظار کمتر اینم از نخبگان جامعه نمیره!
واقعا جا داره دانشجوا به این فکر کنن که این همه مقاومت برای دیرتر شروع کردن ترم چیه و این کار چه سودی براشون داره...
و اساتید هم به این فکر کنن که اونا الگوی دانشجوا هستن، و اونا باید یه فکری به حال این وضعیت بکنن نه اینکه به این وضعیت دامن بزنن!
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
با نظرتون کاملا موافقم!
پیشنهاد بنده برای رفع مشکل شامل نظر شما هم میشه.
اگه من و شمای دانشجو و استادای گرامی تصمیمی نگیریم و اقدامی در پی اش انجام ندیم که مشکل حل نمیشه،میشه؟!
واقعا خوب به مشکلات دانشگاه میپردازی‌....ای کاش بتونی اساتید رو از وجود این وبلاگ و اهمیت دانشجوها به این مسایل آگاه کنی...‌‌من فک میکنم بیشتر از هر چیز دیگه ای اساتید فک میکنن دانشجوها از خداشونه این مسایل...اگه بدونن همونقدر بی نظمی اونا برای ما هم مهمه ...شاید این معضل برطرف شد....
ی پست برای بی انگیزه بودن اساتید نسبت به درس دادن هم بزارید..‌‌.درسته که برا خودشون عادی و تکراره ولی بعضی از دانشجوها با هزارتا آرزو سر کلاسا میشینن. یادم میاد که چقد از تاریخ بدم میومد ولی دبیرم کاری کرد که عاشق تاریخ شدم.‌‌..‌به عکس٬چقد شیمی دوست داشتم اما دبیرش منو متنفر کرد از درس شیمی......‌
البته من آدمی نیستم که خیلی تاثیر بگیرم از مدرس و استاد.....ولی باز تاثیرشو گذاشت!!!!!!!!گاهی وقتا بعضی دانشجوها طوری کنفرانس ارایه میدن که من حس میکنم این بیاد جای استاد تدریس کنه خیلی بازده بالاتر بره!!!صرفا سواد دکترا یه مجوز برا تدریس نیست...بلکه ی مقدار انگیزه و انرژی  شاید مهم تر باشه
پاسخ:
راس میگی!
ممنون از پیشنهادت،روش فکر می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی