دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...
دیوار مجازی

سلام
خوش اومدی!
پیشنهاد می کنم که بری درباره من و سرآغازو بخونی.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...





دانشگاه یا حوزه برگزاری آزمون؟!

پنجشنبه, ۶ مارس ۲۰۱۴، ۰۶:۲۶ ق.ظ
این ترم انگار دانشگاه با حوزه برگزاری آزمون اشتباه گرفته شده اساسی!
سال پیش که یه یه ماهی بین دوترم تعطیل بود!
دلمون خوش بود امسال مسئولای مربوطه عبرت گرفتن که زدن : تاریخ شروع به کلاس: 5 بهمن!


یادش بخیر روزایی که استاد می اومد و دانشجو نمی اومد
یادش بخیر روزایی که دانشجو در پی تعطیلی بود 
این روزا برعکس شده
دانشجو میاد...استاد نمیاد
دانشجوا میان... دانشگاه میگه نیاین!
چرا؟! 
چون آزمون ارشده
چرا؟!
 چون کنگره اس...
فکر کنم خجالت می کشیدن واسه آزمون دکتری هم از سه شنبه تعطیل کنن!!

هرچند منه دانشجو دوس دارم کمتر دانشگاه بیام و بیشتر خوش بگذرونم
ولی ...
خوب که فکر می کنم ...

به خودم میگم: خدا به دادم برسه واسه بعد عید!
یک ماه تعطیلی رو از دماغمون درمیارن!
آخرشم معدل دانشکده ها و دانشگاه پایین میاد
و این وسط فقط منه دانشجو ضرر می بینمو بس!
استاد تند تند درسشونو میدن و من نمی فهمم
تند تند جزوه میگنو واسه من انباشته میشه
و در نتیجه باید تابستون هلکو هلک بیام دانشگاه بدون سرویس و امکانات،واسه درسای افتاده!

خدا رحم کنه که یه موقع تعداد ترمام از حد معمول بالا نره!
هه! اون روز یکی ازم پرسید می تونی هفت ترمه تموم کنی؟
تو دلم گفتم  :«نه ترمه نشم خوبه...جالا شما میگی هفت ترمه!زهی خیال باطل!»
مسئولای گرامی دانشگاه!خواهش می کنم واسه این اوضاع دانشگاه یه فکری کنین!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴/۰۳/۰۶

نظرات  (۳)

سلام
دستتون درد نکنه!
امیدوارم یه فکری واسه این دانشگاه شه!
کاش بشه که دانشگاه ما هم همونطور که نوشتین جز بهتریناشه!
من این ترم از بس تعطیل بودم و دیر اومدم دانشگاه و زود برگشتم خانوادم فک میکردن اخراج شدم :))
پاسخ:
من گاهی از برگشتم به خونه خجالت می کشیدم!
می گفتم این هفته دیگه کلاس برگزار میشه و لی دست از پا درازتر بر می گشتم!
اون لینکی که گذاشتین مال ای تی نوده نه نود ویک

پاسخ:
سلام
آره درست میگین!
دستتون دردنکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی