دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...
دیوار مجازی

سلام
خوش اومدی!
پیشنهاد می کنم که بری درباره من و سرآغازو بخونی.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دیوار مجازی

دیواری برای نوشتن واقعیتایی که امیدوارم یک روز ...





از سلف سرویس شروع می کنم که مشکل عمومی همه اس!

جمعه, ۲۸ فوریه ۲۰۱۴، ۰۶:۲۷ ق.ظ

یاد ترمای پیش بخیر!

هرچی همه از غذا های دانشگاه ایراد می گرفتن ... شام رزور نمی کردن ... فقط واسه جوجه می اومدن من با خودم می گفتم: 

غذاهای دانشگاه که خوبه،غذای خونه که نمیشه اما از غذایی ام که واسه این همه دانشجو درست شه بیشتر از این انتظار نمیره!»

اما...

ا ین ترم اوضاع خیلی خراب شده!

دارم فکر می کنم واقعا این کوبیده رو از چی درست می کنن؟!

چرا شامشون اینقدر افتضاحه آخه?

نمیشه کوبیده باقی مونده رو یه جا دیگه استفاده کنن و تو عدس پلو نریزن!

مسئولین گرامی سلف!باور کنین ما با همون عدس و برنج خالی راضی هستیم!

ترمای پیش تو توهم بودم که دارم خورش کرفس می خورم یا سبزی!(سبزی نهارو میگم!)

یادتون باشه این یه حرکت اشتباه و غیر منطقیه!

 چیزے ڪـہ با زور بـہ בست بیاב با همونم از בست میره! 

(همه باید یاد بگیرن که وظایف خودشونو درست انجام بدن!)

ما میگیم بابا بندگان خدا !شما که از موادش استفاده می کنین،نیرو هم که دارین ... به کجای دنیا بر می خوره اگه غذا رو خوب درس کنین؟!

احتمالاً می دونین که غذا روی خیلی چیزا تأثیر داره؟!



پ.ن:

دانشجوی گرامی اگه از غذات راضی نیستی
 همونجا برو به افراد سلف بگو
مرحله بعد برو به مسئول سلف بگو
مرحله بعد معاون امور دانشجویی
اگه همه ما یاد بگیریم که از مسئول هر بخش انجام درست وظیفه اشو مطالبه کنیم مطمئن باشین اونام حساب کار دستشون میاد!

پ.ن2:
خطاب به اونایی که می خوان جلوه رئیس دانشگاه رو خراب کنن!
شما هنوز مسئول نشدی که بدونی یه مسئول نمی تونه به ریز ریز کارا نظارت داشته باشه
یه مسئول سعی می کنه زیر دستای خوبی انتخاب کنه و البته معصوم هم نیست !
و هر چندم انتخابش خوب باشه همون زیردستام زیردستایی دارن که اونام وظیفه شونو درست انجام نمیدن!
اگه منو تو بلد باشیم مطالبه گری کتیم،اوضاع هم رو به راه میشه!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴/۰۲/۲۸

نظرات  (۶)

۰۶ مارس ۱۴ ، ۰۳:۰۷ زری جووووووووووووووووون

سلام.

خیلی چیزا عوض شده.اخیرا پول سرویسارو از روزانه ها هم میگیرن.جیره خشک بچه هارو ندادن،فقط دادن به متاهلا،اردوا رو کلا تعطیل کردن و....

قرار بود دنیا گلستون شه!!!!!!!!!!!!!پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

پاسخ:
سلام
تا بوده ازین وعده وعیدا بوده!
این ماییم که باید خوب دقت کنیم بلکه متوجه شیم کدوم وعده صادقانه یا بهتر بگم معقولانه اس و کدوم جهت منفعت طلبی شخصی!
آی گفتین!
من که دیگه شام رزرو نمی کنم...خیلی بدشده!
نهارا رو هم مگه مجبور شم!

پی نوشتاتون درست بودن ولی قبول کنین که رئیس دانشگاه اگه نظارت خوب داشته باشه،اوضاع می تونه بهتر شه!
البته تجربه ثابت کرده که تغییر مسئول همیشه بهترین راه نیست!
انصافا غذاى دانشگاه در حد عالیه
بی انصافیه بگی غذاش خوب نیس
من که همیشه رزرو میکنم
لایک به غذای دانشگاه

نظرمو تایید نکنی نامردی
پاسخ:
نظرتونو تأیید می کنم چون می دونم همش افعال معکوس بود!
هر روز بدتر از روز قبل میشن و واقعا جای تاسف داره 
بعدشم شما ک از رئیس دانشگاه حمایت میکنی باید بدونی ک کسی ک میاد رئیس میشه و با مقامش حال میکنه یه مسئولیت هایی هم داره ک باید انجام بده ، فقط انتخاب زیردست وظیفش نی ک بره انتخاب کنه بعدش ولشون کنه ب امون خدا . باید یه نظارتی هم داشته باشه ک متاسفانه...
حالا خدا کنه رئیس جدید دانشگاه بهتر باشه...
پاسخ:
اینو که همه می دونیم،ریاست یعنی نظارت و مدیریت و خیلی چیزای دیگه 
کسی هم نمی تونه بگه رئیس مشکلی نداره
و پی نوشتا هم واسه اونایی بود که در مورد ریاست غیر منطقی ایراد می گیرن.
می دونید بعضی آدما ظاهربین هستن، همین که یکی میادو به اوضاع صنفی دانشجوا میرسه فکر می کنن طرف مدیریتش عالیه!
دریغ از اینکه داره از بیخ و بن دانشگاه رو خراب می کنه و ما سرمون گرمه رفاهیاته و بی خبریم!
خیلیا قصد دارن با به دست گرفتن صنف و ظاهرسازی سر دانشجوا شیره بمالن!
ما فقط می خوایم دانشگاهی محلی آروم باشه واسه بالا بردن علم و معرفت دانشجوا و می خوایم هدف و عمل رئیس دانشگاه هم همین باشه .
حالا می خواد رئیس هرکی باشه!

کار قشنگیه ولی آیا به گوش مسئولین هم میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟یا فقط طبق معمول خودمون خودمونو تایید میکنیم؟؟؟؟

فعلا که  وضع بهداشت غذا ها مهم ترین مسئله ست که باید حتما حل بشه سلامتی مردم الکی که نیست

حالا بگذریم از مخلفاتی که قبلا میدادن همراه غذا و الان یا کامل قطع شده یا ماهی یه بار دوبار اتفاق می افته

پاسخ:
اینجا فقط قصد اینه که اگه خدا بخواد دانشجوا یه خورده به خودشون بیان.
شما دعا کنین ان شاءاله مسئولین پی گیرانه به گوش مسئولین می رسونیم.
اما باید بدونیم که یه دست صدا نداره!

ترم اول ک ما بودیم نهار میوه هم میدادن ولی فقط ی ترم بود

پاسخ:
سلام
نهار و سوپ پیشکششون کیفیت غذاشونو درست کنن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی